Our mission is……

Service &

Concepts

Our mission is to promote international architectural aesthetics in residential and commercial spaces.
We devote ourselves to enhancing the quality of domestic living and real estate.
We aim to form the most prestigious luxury real estate marketing team in the Chinese community.
To reach this vision, we have to:

1. Form close cooperative working relationships with clients.
2. Expend the strategic alliance and interaction between international metropolitan real estate companies.
3. Grasp timely and accurate information, sticking with our customer service strategy to achieve client goals by all means.
4. Provide professional real estate investment analysis, creating the largest long-term interests for clients.
不動產代銷

Customized Marketing

佳士得國際地產的全球宏觀布局,結合台灣高端房產耕耘超過30年的品牌實力與市場趨勢專業,整合資深經紀專業及人脈、市場行銷與跨域合作經驗,提供建案從產品企劃、市場定位、到建案代銷、異業策略聯盟等客製化服務。除了與客戶建立長遠夥伴關係外,更精進探索高端生活型態的可能性。

Featured Properties

強大的服務平台、市場頂尖的專業顧問以及豐富實務經驗,擅於協助客戶開發量身打造的全面性策略,在各種高端地產包括商用地產、工業地產以及商場店面和豪宅別墅,提供高效且客製化的買賣策略,全面滿足客戶需求。

service-不動產買賣業務banner2
iStock-1067331536

Rental Property

為客戶物色理想地點及物業,並安排租約內容、續期、租金議價、公證等事項,多年來成功代表各大開發商、企業主及租戶等爭取最佳租賃條款。

Global Authority

充分利用佳士得國際地產遍佈全球六大洲、46個國家專業且豐富的行銷網路平台,
為跨國企業客戶旗下的物業組合及商業策略提供量身訂製的解決方案,取得最適時和有利的資產管理效益。
提供全球豪華地產的客製化服務

Appraisal of Real Estate

們擁有遍及全球46個國家專業不動產估價師、豐富的實務經驗以及完整的數據、服務管理,提供深具廣度與深度的精確物業估價資訊,以確保客戶資產投資的安全性與穩定性。

Enterprises Merger and
Acquisition Consultation

供客製化的併購諮詢服務,協助您在合適的時機以合理的價格完成併購交易。在提供併購顧問服務時,我們將協助您釐清財務、稅務及法律各層面的風險,並在整個交易過程中協助您制定交易談判策略及實地查核重點,亦提供客戶併購後的規劃和整合服務。